dilluns, 6 de juny del 2011

Economia


L’actual crisi econòmica no ens afecta a tots per igual. Cada individu, cada família és un món mogut per diverses circumstàncies. En el meu cas, més despeses i menys ingressos donen una idea de la situació. Que vull dir amb això, doncs que tot el dispendi que comporta participar en marxes, sortides per rodar en bells i mítics llogarets… en resum: tot allò que comporta una dispesa extra al fet de rodar en bici, per molt il•lusionant, motivant i apassionant que sigui, queda aparcat. No em puc queixar, tinc una avantatge respecte a molta gent , el menjador social del barri es a tocar de casa i ja tinc tramitada la sol•licitud. Avia’m si m’accepten.


Ahir volia tocar muntanya. Collformic era l’objectiu. Boira i plugim vaig trobar … igualet que al meu cervell.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada