dimarts, 24 de març del 2009


Lance Armstrong parla del seu estat actual des de l'Hospital Clínic de Valladolid on se li va diagnosticar una fractura al terç mig de la clavícula esquerra.

"Al final de l'etapa la gent anava molt excitada buscant la victòria. Tothom volia estar davant. Un parell de corredors han caigut davant meu i quan he frenat m'he vist a terra. Aquestes coses solen passar, podia haver estat pitjor suposo. Tinc cops i rascades per tot arreu però el pitjor és la clavícula trencada. No m'havia passat mai res d'igual és molt dolorós. Hem de veure com es cura, tornaré als EUA i allà estudiarem si em sotmeto a cirurgia o no.

Estic molt decebut. Molt. Especialment pel Giro. Ja veurem. Els tipus de l'Hospital de Valladolid m'han tractat amb molt de cura, he estat molt ben atès, però ara em sento miserable. He de descansar un parell de dies, resoldre el problema i fer un pla. Espero poder dir alguna cosa més sobre el Giro en una setmana.

Mai m'havia passat res d'igual durant els meus 17 anys com professional. Això és el ciclisme. No és culpa de ningú. Es part de l'ofici."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada